mylifeandmorestuff

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av helen - 8 februari 2013 17:15

Halloj! Skrev ej igår för jag var så freaking trött. Har inte varit så trött sen länge.

På Torsdagen då var det en trött dag för jag hade inte sovit tillräckligt. Det blev också väldigt seg dag.

Vi hade Leif på två matte lektioner och på båda gick det sådär :) 

Sen så hade vi Svenska då vi skrev på en Fantasy berättelse och So:n ( Före lunch ) då vi jobbade med Relgion/ Islam o de.

Efter lucnh så hade vi språkval. Då kollade vi på film hela lektionen :D Och sist den jätte jobbiga idrotten, då jag redan va trött hade ont i kroppen och huvudet och då skulle vi ha fys hela lektionen -.-

Jag kände mig helt sönder slagen när dagen va slut och då ville Gabriel följa med hem och spela Minecraft. För jag orkade inte va med Sandra för jag va helt slut. Men så gick han fram till min ( Som satt i bilen då ) o frågade om vi kunde va -.-  

Det som va det posetiva på hela dagen va att jag somnade tidigare så jag inte blev så trött idag.


Idag då så hade vi dom kortaste lektionerna på denna veckan, men det va ändå ganska jobbiga lektioner. Jag kan ju säga såhär att jag blev utkastad från engelskan ( Sista lektionen typ ) för att jag fick rå damp på 7:orna som hade bokat datasalen . LOL :P Sen missade jag nästan bussen hem halv 3 :s Så det va inte en bra början på helgen ,men man får ju hoppas på bättre :) 

Hejdå!:)

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards