mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 2 april 2014

Då var det dags! :)

Av helen - 2 april 2014 20:52

Hej svejs! :) Har just duschat o tänkte nu blogga lite om dagen :)


Det första vi hade i skolan på morgonen var nationella skrivuppgift i Engelsk. Vilket jag hoppas gick bra! 

Sedan hade vi rast i en timme och det enda vi gjorde var att sitta utanför klassrummet :P Johanna filmade mig när jag laddade hem ett spel till mobilen o testade det och sen när jag spelade Megaman på Gabriels 3Ds.:)

På No tfm:en så hade vi no ,förvånadsvärt :O Nä , men Christoffer berättade för oss vad det var viktigt att kunna till nationella , o det var en hel del kan man säga :/

Lunch!

Sedan Matte då vi började på ett nytt område, Algebra o Funktioner...

Sist så hade vi No och då hade vi Maggan , och det gick helt enkelt som det gick. Hade inte ens pappret med mig o jag känner bara att hälften av klassen får nog underkänt om inte dom skärper till sig ! :/

Sista 5 minutrerna så fick vi redda på vad vi fick på sista Kemi provet. Jag fick C och blev väldigt lättad för då kanske jag har chans att få C som betyg. :)

Sen var skolan slut. Jag var trött och började känna mig lite deprimerad.. Jag ville bara hem! Och det blev inte riktigt som jag ville och aa..

Jag åt o kollade ett avsnitt av Fariy Tail när jag kom hem.

Sen hämtade Leona o hennes pappa upp mig o vi åkta till träningen.:D

Det var match och vi kollade på nästan hela förutom några få minutrar vi hopade in på kanten och gjorde 2 anfall var ( Tror det heter så) Vårt lag förlorade tyvärr men det var  jätte kul att kolla och se en riktig träning-handbolls match :P Barometern kom fram och frågade oss vad vårat lag heter ch då sa vi F15 men alla där var inte 15 -.- Det var t.om en som var typ 12-13 med!  xD

Det fanns en cool kille med afro, en ninininini kille , en bellman och någon konstig Jerry på killlaget som det snackade om hela tiden. xD Det var alltså tjejerna mot killarna.

Efter matchen så åkte vi till Macdonalds och åt och vidare hem! :)

Japp, detta var iprincip min dag!

Nu ska jag vila vidare :)

Hejdå!


Låt!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards