mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Min awesome helg! :D

Av helen - 16 december 2013 06:56

Hellu evebudy! :)
Kan tyvärr inte sova, har varit vaken sen 10 i 5 :/. Så jag tänkte skriva lite om min helg :)

Fredag: Va i skolan fredag den 13:de och hade sen Nobel fest hemma hos Julia i C ( hon har fyllt 15 :) ) .
Skolan var väll okey , typ. Vi fick lyssna till luciatåget och fika efteråt.
På eftermiddagen så vara jag riktigt nära på att springa luceracet men ångrade mig ett antal gånger xD
Det var inte värt det till slut kände jag :)
Efter skolan åkte vi hem till Julia och vi satt inne i Julias rum och gjorde saker där någon timme innan vi skulle äta. Vi åt en igelkott med köttbullar o korv :P Alltså det var potatismos med tre köttbullar som ögon o nos, och morotsstav aktiga saker som taggar :D
Efter maten så skulle vi gå på skattjakt och det var as kallt ute :/ Frös hela tiden till och med inomhus för Julias element funkade inte :( Även fast jag hade min jacka på mig det var helt sjukt!
Jag lånade Gabriels jacka och hade den över min egna :P lol.
Vi fick chips som belöning från 1913 som smakade rätt okey xD *Skämt*
Sen efter vi hade varit ute så kollade vi på film. Den hette Parfymen och handlade om en psykopat som försökte göra parfym av människor/ kvinnor :s Den var rätt skum o lite äcklig för att vara en skräckfilm.
Sen åkte Jennifer och Gabriel hem och jag o Sandra sov över.
Vi kollade på ytligare en film som var rätt dålig o jag somnade ( som vanligt ) av den :O

Lördag: Vaknade av jag frös. Och märkte att mina halsmandlar hade svullnat upp och gjorde ont. FUCK!!. Det betyde att jag kanske skulle råka ut för en till halsinfektion igen.:(
Så jag ville åka hem så fort som möjligt för att villa hela Lördagen så jag inte skulle bli så jätte sjuk som förra året. Men jag kom inte hem innan halv 3 xd
Vi hann o kolla på en film ( Yes man :D ) och ett Glee avsnitt :)
Sen åkte jag hem och vilade och kollade om på säsong 1 avsnitt av Glee :)
Jag gillar verkligen Glee! :D

Söndag: Vaknade vid 9 ,halv 10 tiden och åkte sen iväg till Bergkvara vid halv 11 för vi skulle spela in en film som svenska uppgift. :)
Vi hade jätte kul och det var jätte trevlig och roliga dag.
Vi var hemma hos Emilia och jag fick träffa Sigge för första gången. Jag trodde han skulle vara jätte läskig men han var söt ^^ .
Sen filmade vi i skogen och hemma hos Isa. Det var första gången jag var inne i hennes hus i Bergkvara :) Dom hade det fint där faktiskt! :D
Då vi var klar med filmningen så åt vi Pizza och sen var det dags för mig och alla andra att gå hem. :)
Mamma hämtade mig vid Dalskär och jag gick dit från Emilia med Sandra och Gabriel.
Sen så började jag redigera filmen ( 1 timme med 2 minuters material xD )
På kvällen så hade jag tråkigt så jag och mamma började spela Just Dance 4 . :,D Det var ett av dom jobbigaste och roligaste spelen jag någonsin spelat. Världens bästa låtar! Jag och mamma ägde ju.. Typ ! ;P
Det var första gången på länge jag såg mamma dansa xc
Jag duschade direkt efter och sen så spelade jag musik via tv:en. Det va as koolt!!
Gick o la mig och läste på till musikprrovet och sen somnade jag.:)

Denna helgen har varit en riktigt bra på ganska länge :)
Nu ska jag gå upp och gå till skolan.:/ Sista veckan och har fyra prov :( Fml !
Hejdå! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards