mylifeandmorestuff

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Måndag-Tillbaka efter ett uppehåll

Av helen - 18 november 2013 19:45

Hallå den personen som ser detta :P Jag är tillbaka nu :) Jag har haft ett uppehåll sen September och det är lite för att jag har haft dom jobbigaste månaderna någonsin typ :/ Det har varit så MYCKET prov och jag var så lite social som det gick så jag grät typ varje dag för alla möjliga orsaker :(.. Men nu mår jag bra igen och allt mitt pluggande har gett resultat :) Jag ligger på ett starkt D i nästan alla ämnen och jag är riktigt stolt över mig själv och Julia som hjälpt mig med ett lite krångligt område i matten. Nu gäller det att sikta på ett C i 1-2 ämnen så jag höjer mig lite till innan betygen är satta    Jag ska försöka fixa det , för jag vet att jag kan! :) 

Nog om det!:P Vi återgår till hur dagen har varit idag :)


Morgonen: Jag försovde mig och drömde en jätte läskig mardröm om zombies som åt upp folks organ eller var det var :s 

Vi hade sy-slöjd och jag tror jag behöver jobba igen på tfm , eftersom att jag ligger långt efter :/

Sen hade vi So, Samling och mentorstid. På So:n så kollade vi på film och jobbade med Sandra i Lpp:n :) Efter det så hade vi samling o då så pratade vi om den efterlängtade Muck/Avslutningströjan :P Jag hade inte direkt någon som helst åsikt eftersom alla redan hade kryssat för vilka dom inte ville ha och det va rättt många :/ ÄLGEN VAR JU COOL!! XC

Innan lunch hade vi mentorstid och då fick vi reda på att vår mentor ska äntligen bjuda på fika!! YEY!! :)


Lucnh: Vi gick först till fritidsgården och sen till matsalen där vi träffade på Julia och Johanna :) Sen kom Felix också men vi dissade honom så han satte sig med sina andra vänner xp 

Jag agerade proffsfotograf och försökte ta en bild på Johanna som skulle va hennes nya profilbild. Det slutade ju sådär , jag började filma vikarien som dyker tydligen upp överallt istället XD 


Eftermiddagen: Efter lunchen på engelskan så skrev jag klart min text om en festival , som blev den sämsta texten jag någonsin skrivit. Det kan nog bero på att jag aldrig varit på en riktigt sån där ''cool'' festival :/ Blev iallafall missnöjd :(

Sen hade vi Svengelska och då satt vi i rummet bredvis franskan och vårat hemklassrum :) Försökte öva till matten och engelska glosorna men var för okoncenterad av min hunger :/ 

Nästa timme så hade vi svengelska igen. Då försökte jag öva igen och misslyckades IGEN -.- Jag satt i C klassrum med Jennifer och Sandra . Det slutade med att vi skickade snapchats till varandara och bestämde att vi skulle ha mat ätar tävling ;D Den som vinner kommer få en hel chokladkaka av den andra ;D 


När jag kom hem så städade jag i mitt rum till klockan 6 och sen så vilade jag lite , innan jag gjorde nudlar :) 


Så har min dag varit :) Rätt okej dag efter alla dessa deprimerande månader och jag är glad att allt ser bättre ut nu i alla fall :) 


Hejdå!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helen - 20 december 2014 21:33

... Okej, jag vet att detta kan säga tusen ord och så. Och detta beslutet gjorde jag för bara några minuter sedan för jag känner att jag inte hinner lägga ner tid som jag gjorde i 7:an på inlägg om varje dag , det går bara inte längre. + så vill jag ...

Av helen - 4 november 2014 07:44

godmorgon/ Ohayou! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. :) Helt vanlig dag. Igår så blev mitt rum klart ( dock så var det väldigt svårt att få upp den ena tapeten ://) Och jag sov i mitt rum denna natten. Jag tittade också på en film som m...

Av helen - 3 november 2014 12:26

helliu! ^u^ Sitter just nu på en säng på Ikea och väntar på att mamma ska bli klar med beställningen av vårat kök. :) Har haft utvecklingssamtal i en halvtimme. Det gick bra! ?? :) Och sen så hade vi ledigt resten av dagen. Senare så ska jag förs...

Av helen - 2 november 2014 20:00

Hejsan!  Nu är det Söndag och hela lovet har iprincip gått.  Jag har spenderat lovet några dagar hos min moster, hos Gabriel, på en lite jobbig händelse som hände under marknads dagen, hos Saga och i Växjö.  Pallar inte berätta i detalj men sam...

Av helen - 25 oktober 2014 13:15

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om bilder o text från dåtid till nutid och se tillbaka på hur mycket jag förändrats. :)   Då kör vi!   2008 - Det var då vi flyttade till Skene och som jag började ta egna bilder,förut så tog mamma alla ...

Presentation


Konnichiwa!
Jag är en tjej på 16 år som gillar
Att skriva, Pastel, Pastel Goth, Anime, Serier, Att rita och vara med kompisar.
Jag går i 1:an på Gymnasiet, Samhällslinjen och läser också språket Japanska.✌ Läs min blogg för mer info! Mata Ne!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken choklad av marabou choklad är bäst
 Mjölk choklad
 Vit choklad
 Daim choklad
 Mint krokant
 Jordgubb
 Schweizer nöt
 Polka
 Mörk choklad
 Digestive
 Non stop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik





Loockbook :)


Ovido - Quiz & Flashcards